Pénzégetés helyett profitábilis hirdetési kampányok
Nem feltétlenül kell kezdőnek lenni ahhoz, hogy eltévedjünk a fizetett hirdetések világában, ha nem vagyunk szakértők a performance marketing területén, nem árt inkább profikra bíznunk a dolgot. A 7Blog senior szakembergárdájára azonban számíthatunk, ugyanis a Google és Facebook Blueprint vizsgával rendelkező specialisták több ezer kampány sikeres lebonyolításán vannak már túl. Ráadásul nemzetközi tapasztalattal is hozzájárulhatnak a más-más országokban is tevékenykedő vállalatok sikeréhez.
Elsőre egyszerűnek tűnhet a hirdetések megtervezése, de idővel rájövünk, hogy nemcsak annyiból áll, hogy megszerkesztük egy igényes kreatívot, megírjuk a megfelelő tartalmat, hanem az eredmények folyamatos nyomon követéséből, méréséből is. Majd az adatok ismeretében a csiszolgatás, optimalizálás sem maradhat el. S ekkor még nem beszéltünk a különböző platformokról, mint Facebook, TikTok, Google, hiszen egészen más szakértelem szükséges az egyes felületekhez.
Szöveges, képi és videós kreatívokra egyaránt szükség lehet, de vajon tisztában vagyunk-e azzal, hogy a célcsoportunk számára milyen kampányok, milyen szövegezési stílus, milyen típusú hirdetések a legoptimálisabbak? Például egy szépségápolással vagy egészséges életmódot támogató termékek forgalmazásával foglalkozó cég esetében?
A siker rengeteg tényezőn múlik
A performance marketingben épp az a nehéz, hogy bár egy hirdetést bárki össze tud állítani, de számos apró tényezőn állhat vagy bukhat a siker. Nem véletlenül bízhatunk meg külön erre a területre specializálódott szakértőket. Ehhez gyakorlat, sokéves tudás, rálátás, nemzetközi tapasztalat szükséges.
Nem mindegy az sem, hogy mely felületeken szeretnénk elérni a célközönségünket, milyen terméket, szolgáltatást kínálunk. Minden apróság számít, s még mielőtt belekezdenénk a kampányok megtervezésébe, már azelőtt el kell végezni a nulladik lépéseket. Kétségtelen, hogy sok vállalkozó megpróbálja maga intézni a hirdetések mendzselését, míg rá nem jön, hogy ezt azért nem lehet “érzésre,” speciális szaktudás nélkül profitábilisen végezni.
Az online kampányokhoz állandó “felügyelet” szükséges, A/B tesztelések, optimalizálás, kisebb-nagyobb módosítások, apró finomítások, ezek mind elengedhetetlenek a sikerhez.
A vállalkozás lelkét az ügyfelek jelentik
Profit nélkül nincs stabilitás, vásárlók, ügyfelek nélkül viszont nem szerezhetünk kellő mértékű bevételt. Manapság a folyton változó, állandóan túltelített piacokon nem egyszerű megszerezni a legjobb partnereket, vevőket, azonban a performance marketing egy olyan ütős “eszköz” lehet a kezünkben, amelyet be kell vetnünk. A 7Blog senior kampánymenedzsereire pedig mindebben számíthatunk.
Szponzorált tartalmat olvastál!