A GYSEV szombathelyi vasúti átjáróiba is kikerültek azok az információs táblák, amiken a vasúttársaság közvetlen elérhetősége és az adott átjáró azonosítója szerepel.
A társaság munkatársai ma reggel a szőlősi vasúti átjárónál mondták el, hogy az információs táblák ötlete Szlovákiából származik, a gyakorlatot innen vették át. A rendszer lényege pedig, ha bármilyen műszaki probléma adódik, vagy autó elakadás következik be az átjáróban, akkor a bajbajutott sofőrök közvetlenül tudják hívni a GYSEV-et, akik azonnal le tudják állítani a vonatközlekedést.
A GYSEV 270 vasúti átjárót működtet az országban, ezek 90%-át már felszerelték hasonló táblákkal.
Kérdésünkre Dávid Béla, a vasúttársaság munkatársa elmondta, hogy eddig 2 esetben már életet mentett az, hogy a bajbajutott közvetlenül érte el a GYSEV munkatársát.