Tartanak az üzleti vezetők a humor használatától az ügyfélkapcsolatokban egy felmérés szerint

Fehér Buda 2022-06-21 06:45:57
Pedig az emberek 91 százaléka szereti, ha a márkák viccesek.

Bár az emberek 91 százaléka szereti, ha a márkák viccesek, és 72 százalékuk választana egy humoros márkát a konkurenciával szemben, az üzleti vezetők 95 százaléka tart a humor használatától az ügyfélkapcsolatokban egy felmérés szerint, írja az MTI Az Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) és Gretchen Rubin, az ötszörös New York Times bestseller író és podcaster új kutatása szerint az emberek azt szeretnék, ha a márkák megmosolyogtatnák és megnevettetnék őket, az üzleti vezetők mégis félnek a humor alkalmazásától. A Happiness Report 14 ország több mint 12 000 fogyasztójának és üzleti vezetőjének meglátásait tartalmazza, és megállapította, hogy az emberek olyan új élményeket keresnek, amelyek mosolyra és nevetésre késztetik őket. A humort alkalmazó márkákat a fogyasztók hűséggel, jó értékelésekkel és ismételt vásárlásokkal jutalmazzák, és elfordulnak azoktól, amelyek nem ilyenek.

A közlemény idézi Gretchen Rubint, aki elmondta, a célközönségük boldogságához hozzájárulni kívánó márkák számára a folyamat az adatokkal és az ügyfelek megismerésével kezdődik. Csak ezután lehet a humor, a személyiség és a márkaélmény megfelelő keverékét hozni, amely a hűséget és a márka pártolását segíti elő. Rob Tarkoff, az Oracle Advertising and Customer Experience (CX) ügyvezető alelnöke és vezérigazgatója hozzátette: az eredményekből kiderül, hogy a legtöbb vállalatvezető szeretné, ha a fogyasztók többet nevetnének, és megértik, hogy ez a valódi kapcsolat kialakításának kritikus része. A siker érdekében a márkáknak az adatokat kell az ügyfélélmény-stratégiájuk középpontjába helyezniük.

A felmérés kimutatta, hogy az emberek 88 százaléka olyan új élményeket keres, amelyek mosolyra és nevetésre késztetik őket. Az emberek szerint a boldogsághoz leginkább egészség (80 százalék), jó személyes kapcsolatok (79 százalék) és élmények (53 százalék) kellenek. A megkérdezettek több mint fele (53 százalék) szeretné, ha pénzért lehetne boldogságot vásárolni, 78 százalékuk pedig hajlandó felárat fizetni az igazi boldogságért. Mindez megmutatkozik abban is, hogy az elmúlt években 89 százalékuk az online vásárlásban próbálta megtalálni a boldogságot: 47 százalékuk azt is mondta, hogy a csomagok kézhezvétele boldoggá teszi, ugyanakkor 12 százalékuk nehezen emlékezett vissza az online vásárolt termékekre.

Közölték, a válaszadók azt szeretnék, ha a márkák mosolyra és nevetésre késztetnék őket, de az üzleti vezetők elismerik, hogy ritkán használják a humort az ügyfelek bevonására. Az emberek 78 százaléka szerint a márkák többet tehetnének azért, hogy boldoggá tegyék ügyfeleiket, 91 százalékuk pedig azt mondta, hogy a márkák inkább viccesek legyenek.

Az adatok szerint a fogyasztók 90 százaléka nagyobb valószínűséggel emlékszik vissza a vicces hirdetésekre, ennek ellenére azonban az üzleti vezetők szerint márkáik offline hirdetéseinek csak 20 százaléka (tv, óriásplakát), az online hirdetéseknek pedig csak 18 százaléka használja aktívan a humort. Közölték azt is, hogy ha egy márka humort használ, az emberek nagyobb valószínűséggel vásárolnak tőle újra (80 százalék), ajánlják a márkát családtagjaiknak és barátaiknak (80 százalék), választják a márkát a konkurenciával szemben (72 százalék), és többet költenek az adott márkára (63 százalék).

Az üzleti vezetők 95 százaléka tart a humor alkalmazásától az ügyfélkapcsolatokban, miközben 89 százaléka lát lehetőséget a humor felhasználására az ügyfélélmény javítása érdekében. Igaz, 85 százalékuk azt is állítja, hogy nem rendelkezik a humor sikeres megvalósításához szükséges adatfelismerésekkel vagy eszközökkel: az üzleti vezetők bátrabban használnának humort az ügyfelekkel való kapcsolattartás során, ha jobb rálátásuk lenne az ügyfelekre (55 százalék) és ha hozzáférnének az olyan fejlett technológiákhoz, mint a mesterséges intelligencia (32 százalék).

Szólj hozzá!

Pintér Bence: Tiltakozásra hívom a győrieket!

A győri polgármester szerint a Fidesz-frakció meghamisította a győri költségvetés számait, majd megpróbálták eltitkolni a városlakók elől.

Az Osztrák Szabadságpárt főtitkárával fotózkodott Hende Csaba

Ausztriai külképviseletei munkára cseréli a képviselőséget Hende?

Az igazi hollywoodi luxusérzés nyomában

A vasbetonból készült medencék a luxus megtestesítői. Az egyik legnépszerűbb építési móddá vált az elmúlt időszakban, ám a legdrágább kivitelezési igényű is lehet. Ezért is hívják a medencék luxuslimuzinjának.

Kigányolták a szombathelyi Szűrcsapó utcai szolgáltatóházat

Az elkövetkezendő hetekben a közterület-felügyelet is nagyobb figyelmet fordít majd a környékre.

Tóth Péter nem sértegette a Győr Szol, és a Győr Projekt dolgozóit!

Tegnapi cikkünkben tévesen állítottuk, hogy a városi cégek pénzkifizető helyek lennének! Helyreigazítás.

Őrizetben a szombathelyi ámokfutó

Büntetőeljárás indult egy szombathelyi autóssal szemben, aki a rendőrök többszöri jelzése ellenére sem volt hajlandó megállni gépkocsijával. Jogosítvány nélkül, a járművezetéstől eltiltva akart meglépni a rendőrök elől.

Kicsi fürdőszoba berendezése – ötletek és trendek

Bárhogyan is nézzük, a kis fürdőszobák megtervezése mindig kihívást jelent. Egy aprócska térben kell elérni, hogy a funkcionális elemek ne csak praktikusak, hanem esztétikailag is vonzóak legyenek.

Gyurcsány Ferenc elszörnyülködött a győri kórházon

Ez ma egy megyei kórház. Az Audi gyár tőszomszédságában. Világszínvonal és szedett-vedett, pusztuló kórház egymás mellett - fakadt ki a DK elnöke. 

Jobban jársz, ha modern éjjellátó rendszert választasz

Gondolkodtál már azon, hogy miért érdemes napjainkban egy fejlett éjjellátó kamerarendszert választanod? A biztonsági megfigyelés éjjeli képességei döntő fontosságúak lehetnek, különösen, ha az események éjszaka történnek.

Az E.ON 3200 fészekkel várja a gólyákat

Többszáz millió forintot költött el erre az energiaszolgáltató.

Milyen stílusú gyerekágy a trendi?

A gyerekszoba kialakítása során az ágy kiválasztása igen fontos lépés, mert nemcsak a kényelem és biztonság szempontjait érdemes figyelembe venni, hanem a szoba stílusát és hangulatát is. Az alábbiakban bemutatunk néhány népszerű stílust, amelyek napjainkban igen népszerűek lettek.

Szűkítette keretét Gasper Okorn, Durázi kimaradt az izlandiak ellen nevezett csapatból

A falcosok közül Keller, Pongó, Váradi és Perl ott lesz a pályán.

A szombathelyi civil szervezetek támogatási alapja a versenyképes járások egyik első “áldozata”

A 2025-ös városi költségvetés szerint idén csak akkor kapnak támogatást a civilek, ha a versenyképes járások bizottsága azt oda utalja.

Tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás

Az öt legnagyobb sörgyártó költségvetési befizetései 2024-ben 6,8 százalékkal 95,9 milliárd forintra nőttek.

Gasper Okorn: egyedül a győzelem lehet a cél Izland ellen Szombathelyen

Csütörtökön 18 órakor dobják fel a labdát az Aréna Savariában.

Megtelt a győri kórház gyermek-intenzív osztálya

Az intézmény szerint egyelőre senkit nem kellett másik kórházba szállítani.