„Megígértem, hogy azokban a városrészekben, ahol komoly gondot okoz a parkolók hiánya, áttekintjük a fejlesztések lehetőségeit! Első lépésként gyorsan kialakítható murvás borítású területeket hozunk létre! (...) Várom a véleményüket!” – posztolta a minap Dézsi Csaba András győri polgármester, és rögtön két terület, Marcalváros I. és Marcalváros II. kapcsán tett le konkrét javaslatokat az asztalra.
Mutatjuk is (kattintásra nyílik a galéria):
A polgármester által felvetett javaslatok leginkább zöldterületeket, illetve egy esetben – a Lajta utca és a Cuha utca esetében – egy focipályát érintenek, ezek helyén lehetne a város szerint kialakítani új murvás parkolókat. Véleményezni a Facebook-posztok alatt tud az, akit nem tiltott le az oldaláról Dézsi Csaba András, de nem tudni, meddig várják a válaszokat. A kommentek alapján Marcal I-en tűnik súlyosabbnak a parkolási helyzet, de mindkét városrésznél volt rengeteg komment arról, hogy nem a zöldterületből kéne elvenni.
Marcalváros II esetében például a Krúdy Iskola mögötti zöldterület így fest most:
A Déry Tibor és Örkény utcák csomópontja mögötti terület így néz ki most:
Arról, hogy jó irány-e minden sarokra új parkolókat építeni, ebben a cikkben írtunk részletesen:
Közlekedési paradoxon: a győri városháza maga ellen dolgozik
Ez egy véleménycikk, ami nem feltétlenül tükrözi a szerkesztőség álláspontját. Iratkozz fel te is a Győr filter nélkül hírlevélre, ahol ez a szöveg először megjelent! A tavaly decemberi közmeghallgatáson feltettem egy kérdést Dézsi Csaba András polgármesternek, aminek az volt a lényege, hogy tervez-e a város a parkolólemezek mellett például több kerékpárutat építeni, vagy a tömegközlekedésbe fektetni, ha a város egyik legnagyobb problémájának a parkolást tartják.
Ez egy véleménycikk, ami nem feltétlenül tükrözi a szerkesztőség álláspontját. Iratkozz fel te is a Győr filter nélkül hírlevélre, ahol ez a szöveg először megjelent! A tavaly decemberi közmeghallgatáson feltettem egy kérdést Dézsi Csaba András polgármesternek, aminek az volt a lényege, hogy tervez-e a város a parkolólemezek mellett például több kerékpárutat építeni, vagy a tömegközlekedésbe fektetni, ha a város egyik legnagyobb problémájának a parkolást tartják.