Megvan a győztes tervezői ajánlat a Győrt északnyugatról elkerülő útra: 749 millióból a Pannonway Építő Kft. és az UNITEF'83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt. tervezheti majd meg.
A 813. számú főút folytatásában az M1 autópályáig összesen mintegy 13 km hosszú egybefüggő elkerülő út, ezen belül hozzávetőleg 10 km 2x1 sávos, illetve 3 km 2x2 sávos út épülne.
Az ismertető szerint a tervezési szerződés a Győr, északnyugati elkerülő út engedélyezési terveinek elkészítésére és a szükséges engedélyek megszerzésére, kiviteli terv elkészítésére vonatkozik.
A tanulmánytervi adatok szerint a környezetvédelmi engedélyt kapott, egybefüggő nyomvonal a 14. számú főút - 813. számú főút meglevő csomóponttól indul 2x2 sávon mintegy 1 km-es szakaszon, majd a Vámosszabadi elkerülő úti elválási csomóponttól 2x1 sávon folytatódik tovább kb. 9,6 km hosszon. A főúti paraméterekkel megtervezendő út Győrújfalu és Győrzámoly települések között haladva éri el a 1401. jelű utat, melyet különszinten keresztez. A Mosoni-Duna és a Rábca folyók megtervezendő műtárgyait követően az út 2x2 sávos kialakítással éri el az 1. számú főúti különszintű csomópontot.
Tanulmánytervi szinten a feszített vasbeton felszerkezetű Mosoni-Duna híd 31,70 + 56,00 + 72,00 + 88,00 + 72,00 + 2,10 + 29,70 m támaszközökkel, összesen 355 m felszerkezeti hosszal került megtervezésre. A csomóponttól szintén 2x2 sávra bővül a meglevő 85. számú főút nyomvonala és az 1. számú vasútvonal feletti meglevő műtárgy. A tervezési szakasz az M1 autópálya - 85. számú főút meglevő körforgalmú csomópontjaiban ér véget.
Az út és a kapcsolódó műtárgyak megtervezésénél figyelembe kell venni a tanulmánytervben és a környezetvédelmi engedélyben foglaltakat. Amennyiben a környezetvédelmi engedélytől eltérés szükséges, úgy Ajánlattevő feladatát képezi az engedély módosítása.
A feladat részletes leírását a szerződéstervezet, illetve annak mellékletét képező tervezési feladatleírás (műszaki leírás) tartalmazza.