Az anyacég döntése nyomán október elejétől Food Pandára keresztelik át a Netpincér ételkiszállító céget – jelentette be a cég egy keddi sajtóeseményen, írja a HVG.
A német tulajdonú Food Panda 2013 márciusában jelent meg Magyarországon, végül megvásárolta a hazai nagy konkurenst, a NetPincért 2014 végén – három délkelet-európai, hasonló profilú portállal egy időben. Ezt aztán két évvel később az ugyancsak német Delivery Hero, a világ legnagyobb online ételrendelő-hálózata kebelezte be.
A tulajdonosváltásnak akkor volt egy nagy vihart kavart mellékhatása is: a NetPincér átalakította jutalékos rendszerét. Akkor megszűnt a belépési és a havi díj is, ám az éttermeknek a rendelések után 7 helyett 15 százalékot kellett adniuk a portálnak.
A keddi sajtóeseményen azt mondták, a mostani névváltás mögött nincs tulajdonosváltás, annak oka, hogy a Delivery Hero anyacég szeretné egységesíteni a márkákat, Németország után Magyarországon is.
Azt is leszögezték, hogy a partnerekkel nem változik semmi, a jutalékos rendszerük a jelenlegihez képest nem változik.
Azt a tervüket is elmondták, hogy egész Európában ugyanazzal az applikációval lehetne ételt rendelni a jövőben. A Netpincér Market kiszállító üzletág pedig Panda Market lesz, és több száz új munkahelyet terveznek létrehozni.
A Delivery Hero ötven országban van jelen, 4300-nál több futárral és 2 millió vevőt érnek el – hangzott el az eseményen.