2020-ban a Lidl lett a külföldi kézben lévő magyar boltláncok listavezetője, ezzel letaszítva a trónról a korábbi listavezetőt, a Tescót – írja a napi.hu.
Tavaly ugyanis 21 százalékkal növekedett a Lidl belföldi forgalma, ami azt jelenti,
hogy 2020 márciusától 2021 februárig nettó 667 milliárd forint volt a bevételük.
A lista második helyén a Spar áll, akik a tavalyi évben 10 százalékkal tudták növelni a forgalmukat, és 630 milliárdot kerestek.
A korábbi csúcstartó Tesco viszont lecsúszott a harmadik helyre, a forgalma nemhogy nem növekedett, de két százalékkal visszaesett, 588 milliárd volt a bevételük.
Ezt követi az Auchan 356 milliárdos bevétellel és 7 százalékos forgalomnövekedéssel, majd a Penny 307 milliárddal és 14 százalékos növekedéssel, utána pedig az Aldi 292 milliárdos bevétellel és jelentős, 19 százalékos forgalomnövekedéssel.