Nyáron Győrre fókuszál a Magyar Kerékpárosklub idei rendhagyó kampánya. A részletekről pedig hadd számoljon be maga a Kerékpárosklub:
A cégeknek a kerékpáros munkába járás segítéséhez tippeket, a bringás közlekedőknek pedig nyereményjátékot kínál június-július során Győrben a Magyar Kerékpárosklub idei rendhagyó kampánya. A vizek városa a harmadik idei állomása a hétköznapi bringázást népszerűsítő kampánynak, amely áprilisban Budapesten indult, májusban Székesfehérváron folytatódott, és havonta más-más nagyvárosra fókuszál, ezúttal Győrre.
Inkább bringázz, Győr!
Ezzel a címmel indul képmegosztós nyereményjáték, amiben értékes nyereményeket nyerhet az, aki #győrbenbringázom hashtaggel posztol nyilvános képet az Instagramra vagy Facebookra arról, amerre a városban bringázik.
Vajon jobb bringás hangulatot mutat Győr, mint Budapest vagy Székesfehérvár tette a korábbi hónapokban? Június 15 és július 14. között kiderül. Az Inkább bringázz, Győr! játék július 14-ig tart, a résztvevők kerékpáros kiegészítőket és egy kerékpárt nyerhetnek. Részletek a Bringázz a munkába! Facebook-oldalán.
Workshop a cégeknek
Hogyan és milyen tényezők hatására alakult a hazai kerékpáros közlekedés helyzete az elmúlt időszakban? Hogyan reagál erre a piac és miként a cégek? Mi kell ahhoz, hogy még többen válasszák a hétköznapi közlekedés legfenntarthatóbb, legegészségesebb, és legvárosbarátabb módját?
Erről és sok másról is szó lesz azon az online workshopon , amit a Bringázz a munkába! idei kampánya keretein belül szervez júniusban Győrbe a Magyar Kerékpárosklub olyan cégek vezető munkatársai számára, akik nyitottak a kerékpáros közlekedésre vagy már elkötelezettek mellette, de szeretnének megismerkedni az ezzel kapcsolatos tapasztalatokkal.
A június 30-án délelőtt 10 órakor kezdődő ingyenes, de regisztrációhoz kötött online műhelyfoglalkozás résztvevői a fentieken kívül megtudhatják, milyen előnyöket jelenthet egy vállalkozásnak és a dolgozóinak, ha inkább a kerékpárt választják munkába járásra, és esettanulmányok révén megismerhetik a kerékpárosbarát helyi vállalkozások jó gyakorlatait, illetve hasznos tippeket kapnak arra is, hogyan tehetik néhány igen egyszerű lépéssel kerékpárosbaráttá cégüket.
A workshopon részt vevő cégeknek is lesz esélye nyereményhez jutni: egyikük egy kisebb kerékpárflottával lehet gazdagabb, ha véget ért a kampány.
Magyar Kerékpárosklub nem titkolt célja, hogy a nagyvárosok speciális, helyi jellegzetességeire fókuszálva felkeltse az egészséges versenyszellemet: melyik városban mozdulnak meg többen, honnan posztolnak több képet, hol lesznek aktívabbak a cégek és a városvezetés a kerékpáros közlekedés elősegítésében? Győr után sorra kerül még Debrecen, Kecskemét, Miskolc és Szeged is. Bringázzunk, és lássuk meg!