Tegnap este befejeződött a magyar Love Island első évada. A fináléban négy szerelmespár kapott helyet, végül a nézők szavazatai alapján
Zsófi és Ticián sétált el a 20 milliós fődíjjal.
A műsor azért még tartogatott egy csavart, Zsófi ugyanis eldönthette, hogy megosztja-e a díjat a párjával, vagy az egészet egyedül viszi haza. A lány végül úgy döntött, megosztja a pénzt Ticiánnal, így 10-10 millióval lett gazdagabb a nyertes páros.

Az autófóliázás egy közkedvelt marketingeszköz
Ugyan az utóbbi években az online marketing pörgött fel a leginkább, egyre több vállalkozás található meg a digitális térben, de ez közel sem jelenti azt, hogy fizikai, “offline” promóciók már kevésbé lennének hatékonyak, sőt! Néhány okos megoldással még költséghatékonyabban érhetjük el a potenciális vásárlókat.
A mese szerepe gyermekkorban
Folyamatosan hallhatjuk a híreket arról, hogy a gyerekek manapság túl kevés mesét hallanak, helyette mindig a képernyőt nézik. A hírek középpontjában ennek a jelenségnek a káros hatásai állnak. De mit tehet a szülő, ha szeretne ezen a helyzeten javítani?